Egzaminy TGLS SMART to specjalnie zaprojektowane egzaminy dla dzieci, które swoją formą i zakresem tematycznym doskonale sprawdzają się jako uzupełnienie kursu językowego. Można sprawdzić w jakim stopniu dziecko opanowało wiedzę i niezbędne postawy, które w późniejszych latach będą procentować w dalszej nauce.

 

Egzaminy są tak opracowane, że zarówno formą zadań, jak i wizualną stroną zachęcają dzieci do nauki angielskiego –pokazują, że angielski jest zabawny a rozwiązywanie zadań ciekawe. Jest to bardzo istotne zwłaszcza na tych najniższych poziomach nauki.
Forma egzaminu jest ściśle związana z możliwościami uczestników w określonym wieku oraz z dostępna na 4 poziomach trudności.

Egzamin opracowany dla uczestników 8-9 lat, którzy mają za sobą około 90-120 godzin nauki angielskiego (ok 2 lat).


Jest to pierwszy z czterech dostępnych egzaminów SMART, przeznaczonych dla dzieci w wieku 8-9 lat. Test ten zachęci Twoje dziecko to nauki angielskiego od najmłodszych lat i zapewni pozytywne pierwsze wrażenia związane z egzaminem językowym. System zadań obrazkowych i rozpoznawalność postaci sprawiają, że dzieci bardzo intuicyjnie rozwiązują egzamin.


Egzamin składa się z części pisemnej i ustnej:

  • Let’s listen (część słuchania) czas trwania ok 10 minut
  • Let’s read (część czytania) czas trwania 10 minut
  • Let’s write (część pisania) czas trwania 10 minut
  • Let’s talk (część ustna) czas trwania 8 minut na parę
Na tym poziomie uczestnicy piszą egzamin na zestawie egzaminacyjnym, nie ma karty odpowiedzi. Karta występuje na kolejnych poziomach zaawansowania.
Egzamin opracowany dla uczestników 10 – 11 lat, którzy mają za sobą około 200-240 godzin nauki angielskiego (ok 3-4 lat).

Jest to egzamin na pierwszych poziomie trudności wg skali CEFR stworzonej przez Radę Europy, wg której opisywane są wszystkie międzynarodowe egzaminy językowe (również dla dorosłych).

Egzamin składa się z części pisemnej i ustnej:
  • Let’s listen (część słuchania) czas trwania ok 15 minut
  • Let’s read (część czytania) czas trwania 15 minut
  • Let’s write (część pisania) czas trwania 15 minut
  • Let’s talk (część ustna) czas trwania 10 minut na parę
Uczestnicy piszą egzamin w zestawie egzaminacyjnym, który służy jako brudnopis, a pod koniec każdej części egzaminu przenoszą treść na kartę odpowiedzi.
Egzamin opracowany dla uczestników 12-13 lat, którzy mają za sobą około 300-360 godzin nauki angielskiego (ok 4-5 lat).

Jest to egzamin na kolejnym poziomie trudności wg skali CEFR stworzonej przez Radę Europy, wg której opisywane są wszystkie międzynarodowe egzaminy językowe (również dla dorosłych).

Egzamin składa się z części pisemnej i ustnej:
  • Let’s listen (część słuchania) czas trwania ok 15 minut
  • Let’s read (część czytania) czas trwania 15 minut
  • Let’s write (część pisania) czas trwania 15 minut
  • Let’s talk (część ustna) czas trwania 10 minut na parę
Uczestnicy piszą egzamin w zestawie egzaminacyjnym, który służy jako brudnopis, a pod koniec każdej części egzaminu przenoszą treść na kartę odpowiedzi.
Egzamin opracowany dla uczestników 14-15 lat, którzy mają za sobą około 400-480 godzin nauki angielskiego (ok 5-6 lat).

Jest to egzamin na kolejnym poziomie trudności wg skali CEFR stworzonej przez Radę Europy, wg której opisywane są wszystkie międzynarodowe egzaminy językowe (również dla dorosłych).

Egzamin składa się z części pisemnej i ustnej:
  • Let’s listen (część słuchania) czas trwania ok 15 minut
  • Let’s read (część czytania) czas trwania 15 minut
  • Let’s write (część pisania) czas trwania 15 minut
  • Let’s talk (część ustna) czas trwania 10 minut na parę
Uczestnicy piszą egzamin w zestawie egzaminacyjnym, który służy jako brudnopis, a pod koniec każdej części egzaminu przenoszą treść na kartę odpowiedzi.